הנהלת מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות הגיעה להתברך מראשי ישיבת חברון כנסת ישראל

עפר גדנקן No Comments on הנהלת מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות הגיעה להתברך מראשי ישיבת חברון כנסת ישראל

ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל והשדרה הניהולית החרדית של המחוז, התקבלו על ידי ראש ישיבת חברון וחבר מועצת גדולי התורה הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א וראש הישיבה הגאון רבי יוסף חברוני שליט"א. ראשי הישיבה שמעו על עשייתם המבורכת לטובת הכלל והפרט.

צילום: אלחנן קוטלר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת חג השבועות התקבלו ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי והנהלת המחוז בישיבת חברון על ידי ראשי הישיבה הגר"ד כהן שליט"א והגר"י חברוני שליט"א. חברי הנהלת המחוז במכבי התרשמו מהביקור בהיכל התורה הגדול בישראל בו הוגים ועמלים בתורה אלפי תלמידים מסלתה ומשמנה.

בביקור השתתפו ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל, מנהל דוברות ותקשורת למגזר החרדי במכבי ר' משה שלזינגר, מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים והשפלה ר' יצחק קליין, מנהל מרכז רפואי רוממה ר' יוסי פרוינד, ומנהל מרחב ְמבואות ירושלים ר' זאב רייכמן.

ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל הציג בפני ראשי הישיבה את התפתחותה של מכבי בירושלים, ואת התאמת כלל השירותים לתושבים. כמו כן, סקר בפני ראשי הישיבה שליט"א את התרחבותה של מכבי עם מצטרפים חדשים בירושלים, ואת הובלת שירותי הרפואה בסטנדרט גבוה עם רופאים מומחים בכל התחומים.

מנהל דוברות ותקשורת מגזר חרדי ר' משה שלזינגר ציין כי לא לחינם מכבי זוכים בהובלה והקידמה של הרפואה בירושלים ובמספר המצטרפים בירושלים כבר שמונה שנים ברציפות, וזאת תודות להשקעה הגדולה של הנהלת המחוז בעיר ירושלים.

ראשי הישיבה שליט"א שמעו ועמדו על חשיבות הצורך בהתאמת השירותים לציבור החרדי כמו לכלל המגזרים בעיר. ראשי הישיבה שמעו לשבח את הנהלת השדרה הניהולית החרדית בירושלים ומובילי השירות בעיר, בסיוע לכל פונה ובכל נושא, שיחד עם הנהלת מכבי מובילים סטנדרט גבוה של בריאות בירושלים.

למכבי מרכז רפואי בשכונת גבעת מרדכי בעיר, בצמוד לישיבת חברון כנסת ישראל. במרכז ניתנים כל השירותים הרפואיים בסטנדרט גבוה. כמו כן, במרכז קיים גם רופא תורן בשעות הערב ומוקד שבת.

ראש מחוז ירושלים והשפלה, ד"ר חגי פרנקל: "התרגשתי לבקר בהיכל התורה הגדול בישראל שבישיבת חברון המפורסמת, ולראות את אלפי הלומדים. שמחתי להיכנס לראשי הישיבה ולשמוע את ההערכתם על ההובלה של מכבי בירושלים".



0 תגובות